Comença la passarel·la 080 Bcn Fashion, el proper dilluns

  • La presentació del muntatge musical “Dorian Gray: la bellesa no té pietat”, una producció pel dissenyador Pierre Cardin centrarà la vetllada inaugural d’aquesta edició. El prestigiós creador atendrà als mitjans de comunicació el mateix dilluns, 30 de gener, a les 12:30h al TNC
  • Les firmes de moda infantil Boboli i CND by Cóndor seran les encarregades d’obrir dilluns la passarel·la 080, a les 12h, a la Sala Tallers del TNC. Prendran el relleu a la passarel·la els guanyadors de la passada edició: la firma Blame, Premi Nacional al Disseny Emergent, desfilarà a les 16h. i Miquel Suay, Premi Nacional a la Millor Col·lecció, a les 17.30h. La firma TCN tancarà la primera jornada de la passarel·la a les 19h

La passarel·la 080 Bcn Fashion entra en escena el proper dilluns 30 de gener al Teatre Nacional de Catalunya. Del 30 de gener al 3 de febrer un total de 33 dissenyadors i marques presentaran les seves propostes en el marc de la 19a edició del 080 Barcelona Fashion.   La presentació del muntatge musical “Dorian Gray: la bellesa no té pietat”, una producció pel dissenyador Pierre Cardin centrarà la vetllada inaugural d’aquesta edició. El prestigiós creador atendrà als mitjans de comunicació el mateix dilluns, 30 de gener, a les 12:30h al TNC.    Les firmes de moda infantil Boboli i CND by Cóndor seran les encarregades d’obrir dilluns la passarel·la 080, a les 12h, a la Sala Tallers del TNC. Prendran el relleu a la passarel·la els guanyadors de la passada edició: la firma Blame, Premi Nacional al Disseny Emergent, desfilarà a les 16h. i Miquel Suay, Premi Nacional a la Millor Col·lecció, a les 17.30h. La firma TCN tancarà la primera jornada de la passarel·la a les 19h.      

L’Open Area   Amb la intenció d’apropar el món de la moda a tots els públics, el 080 Barcelona Fashion torna a instal·lar l’Open Àrea, la zona oberta del certamen, que en aquesta edició s’ubicarà al vestíbul del TNC i a una carpa exterior. L’ Open Area acollirà el village —amb els estands de patrocinadors i sponsors—, el plató del 080 TV Channel, les diferents exposicions, i el 080 Fashion Market, entre d’altres continguts. A més, els visitants de l’Open Area podran seguir les desfilades en directe a través de pantalles que s’instal·laran en aquest espai.   

Com és habitual a l’Open Area s’instal·larà també el 080 Fashion Market, amb més d’una vintena de botigues efímeres (pop-ups) on els visitants podran comprar roba i complement de moda. També es podrà visitar l’exposició de tesines de les escoles de moda, i la mostra fotogràfica NEO2 Photo Shoot Exhibition amb els fotoreportatges realitzats pels estudiants de fotografia i de disseny de moda que van participar al concurs organitzat pe NEO2 en la passada edició de la 080. És una zona de lliure accés, oberta de franc a tots els visitants, que poden accedir-hi descarregant la invitació a través del web del 080, on obtindran un codi QR.      

Patrocinadors i sponsors de la 19a edició del 080 Barcelona Fashion  
El certamen torna a comptar amb el suport de firmes i marques com a sponsors i col·laboradors. A més de Moritz, que reitera el suport i compromís amb el certamen i amb la moda com sponsor principal, el 080 Barcelona Fashion compta amb 9 patrocinadors-sponsors, i amb 5 firmes col·laboradores. A banda de Moritz, també són patrocinadors Redken (perruqueria oficial), La Roca Village, Movistar (partner tecnològic), Fever-Tree, Westwing (decoració oficial), Gramona (vi i cava oficial), MVips (cotxes i transfer oficial),  Rowenta (planxat oficial-vestuari-haircare), i OI Realtor &OI Magazine. Són firmes col•laboradores MAC Cosmetics (maquillatge oficial), CND Beauty (manicura oficial), Brigite Bijou (complements), Solan de Cabras (aigua oficial) i BCN Brand  (uniformes).      

El contingut d’aquest comunicat va ser publicat primer en la pàgina web de la Generalitat de Catalunya

Dejar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *